دانلود بازی - دانلود فیلم | نسخه کم حجم و فشرده

دانلود بازی کامپیوتر - دانلود فیلم دوبله خارجی | fitgirl , corepack نسخه کم حجم و فشرده

دانلود بازی - دانلود فیلم | نسخه کم حجم و فشرده

دانلود بازی کامپیوتر - دانلود فیلم دوبله خارجی | fitgirl , corepack نسخه کم حجم و فشرده

دانلود Red Dead Redemption 2 ( فشرده و کامل ) نسخه fitgirl , EMPRESS

رد دد ریدمپشن ۲ یا رستگاری سرخ پوست مرده ۲ (Red Dead Redemption 2)

دانلود بازی Red Dead Redemption 2 

 


Red Dead Redemption 2 [a] یک بازی اکشن و ماجراجویی 2018 است که توسط Rockstar Games ساخته و منتشر شده است. این بازی سومین ورودی از سری Red Dead است و پیش درآمد بازی Red Dead Redemption در سال 2010 است. این داستان در سال 1899 در یک نمایش ساختگی از غرب ، میانه و جنوب ایالات متحده اتفاق می افتد و آرتور مورگان ، عضوی از باند ون در لیند را غیرقانونی دنبال می کند. آرتور باید در هنگام تلاش برای زنده ماندن در برابر نیروهای دولتی ، باندهای رقیب و سایر دشمنان ، با انحطاط غرب وحشی مقابله کند. 


داستان همچنین از یکی دیگر از اعضای باند جان مارستون ، شخصیت اصلی Red Dead Redemption پیروی می کند. این بازی از دو دیدگاه اول و سوم شخص ارائه می شود و بازیکن ممکن است آزادانه در دنیای باز تعاملی آن گشت و گذار کند. عناصر گیم پلی بازی شامل تیراندازی ، دزدکی ، شکار ، اسب سواری ، تعامل با شخصیت های غیر بازیکن و حفظ درجه افتخار شخصیت از طریق انتخاب ها و اعمال اخلاقی است. سیستم پاداش مشابه سیستم "تحت تعقیب" از حق امتیاز Grand Theft Auto ، پاسخ شکارچیان اجرای قانون و فضل به جرایمی که توسط این بازیکن مرتکب شده است ، حاکم است.

دانلود Red Dead Redemption 2

 توسعه بازی بلافاصله پس از انتشار Red Dead Redemption آغاز شد و بین تمام استودیوهای Rockstar در سراسر جهان به اشتراک گذاشته شد. تیم سازنده از مکانهای واقعی و در مقایسه با فیلم یا هنر ، بر ایجاد انعکاسی دقیق از زمان با شخصیت ها و دنیای بازی متمرکز شدند. این بازی اولین ساخته Rockstar بود که به طور خاص برای کنسول های نسل هشتم ساخته شده بود ، 

دانلود Red Dead Redemption 2

ضمن اینکه توانایی های فنی آنها را هنگام انتقال Grand Theft Auto V به سیستم عامل ها آزمایش کرد. موسیقی متن بازی دارای یک امتیاز اصلی است که توسط وودی جکسون ساخته شده و چندین قطعه آوازی تهیه شده توسط Daniel Lanois ساخته شده است. Red Dead Redemption 2 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در اکتبر 2018 و برای مایکروسافت ویندوز و استادیا در نوامبر 2019 منتشر شد. Red Dead Online ، حالت چند نفره آنلاین بازی ، قبل از یک نسخه بتا در نوامبر 2018 منتشر شد. اکران کامل در ماه مه 2019.

دانلود بازی Red Dead Redemption 2


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد